Відповідно до "Закону про захист прав користувача" можливий обмін або повернення товару терміном до 14 днів з моменту отримання замовлення. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з цим законом обміну та поверненню не підлягають дитяча білизна та панчішно-шкарпеткові вироби (повернути їх можна лише за наявності заводського браку).
Усі витрати, пов’язані з поверненням/обміном товару належної якості, несе покупець (зокрема витрати, пов’язані з доставкою).
Якщо при отриманні товару було виявлено суттєвий недолік (брак), товар приймається продавцем для обміну, а за його неможливості – для повернення коштів. Бракованим вважається той товар, який має виробничий брак. Будь ласка, перевіряйте наявність браку, пошкодження або плям одразу ж при отриманні. У випадку виявлення браку зворотня доставка здійснюється за рахунок продавця. Термін оформлення запиту обміну або повернення – одна доба з часу отримання товару.
Вимоги до виробів, які повертаються:
● Від моменту отримання покупцем виробу пройшло не більше ніж 13 календарних днів;
● Річ не була у використанні та зберегла свій товарний вигляд (виріб, який пройшов вологу обробку поверненню не підлягає);
● На одязі відсутні будь-які плями та сліди від примірки;
● На виробі є усі етикетки, наклейки, ярлики тощо;
● Виріб не підлягає обміну чи поверненню, якщо один з пунктів не дотримано.
Повернення коштів:
● Після отримання товару та підтвердження, що вимоги до повернутого товару дотримані, ми здійснюємо повернення коштів;
● Повернення коштів здійснюється переказом на рахунок покупця, не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання продавцем поверненого товару та підтвердження дотримання покупцем умов повернення товару;
● При поверненні коштів на банківську картку покупця, термін надходження коштів на рахунок покупця може залежати від політики установи банку, який випустив картку.